27 Ocak 2017 Cuma

Sunkiss hikayem :)


                                  SUNKİSS HİKAYEM


Merhabalar :)

Öncelikle bu benim ilk yazım ve blog yazılarımı sizi sıkmadan yazmak istiyorum. Ben sunkissle bir yıl önce tanıştım Gratis mağazasından 20 tl ye almıştım jel şeklinde olanını, arkadaşım 23 tl gibi bir fiyata sprey şeklinde olanını almış, ikisi de aynı şekilde uygulanıyor, uygulamayı birazdan anlatıcam. Bu ürünün boya gibi olduğunu sanmıştım ve çok korkuyordum .Hiç araştırma yapmadın mı diyecek olursanız tabiki yaptım, boya olmadığını aksine aşamalı açtığını yazmışlardı ve bu nedenle istediğiniz tonu elde etmeniz daha kolay diyorlardı yinede çok korkuyordum ama şimdi iyiki yapmışım diyorum. Çevremdekiler saçımın çok hoş göründüğünü, rengine bayıldıklarını ve nasıl bu tonu elde ettiğimi soruyorlar, hatta röfle yaptım sanan var :D Korkmamın nedeni ise daha önce saçımı sadece papatya suyuyla açtım ve hiç boya kullanmadım bunun da saçıma zarar verecek olmasından korkmuştum.Oysaki korkacak hiçbir şey yokmuş çünkü sunkiss elime bile zarar vermedi,boyamadı.
   

 Peki nasıl uygulayacağız ?


- Eldiven kullanın diyor ama çok hassas bir cildiniz yoksa kullanmanıza gerek yok.

- Aşamalı olarak açtığı için 2 yada 3 günde bir uygulamanız gerekiyor ki ben her gün yapmıştım.

- Avcunuza ceviz büyüklüğünde sıkıp tutam tutam sürmeniz yeter unutmayın ilk kullanımda çok kullanmayın çünkü fark olmayacak 4. uygulamaya kadar farkı fazla göremeyeceksiniz.

- Islak yada kuru saça uygulayabilirsiniz diyor fakat ISLAK saça uygulamanızın daha etkili oluyor.

- Saçınızı güneşte de kurutabilirsiniz fön makinasıyla da -tavsiyem kesinlikle FÖN MAKİNASI.
Çünkü önemli olan jeli aktif kılmak için ısıya maruz kalması. Ne kadar sıcak o kadar etki.

- Kokusu kesinlikle kötü değil, çok hoş parfümsü bir kokuya sahip.

- Saçınız siyahsa kızıl tonlarını elde edersiniz fakat kumralsanız 5 kullanımda sarışın olabilirsiniz.

-Son olarak saçınızı kuruttuktan sonra düzleştirici ile üstünden geçerseniz daha iyi sonuç alırsınız.


Benim yaptığımın sonucunu aşağıda görebilirsiniz...



 Uygulama yapmadan önceki saç rengim açık kumraldı yukarıda gördüğünüz gibi. Zaten doğduğumda sarışın olduğum için sanırım bu kadar açıldı rengi arkadaşlar.
💓ve sonu kesinlikle çok fark etti deneyin
pişman olmayacağınıza inanıyorum ve ilk yapılışta hiç fark olmuyor neredeyse 4.uygulamadan sonra bariz farkı görüyorsunuz 2 kutu jel bitirdim 6 ay arayla ve her kutuyu 5 er kez uygulayarak bitirdim aşamalı olarak açması en sevdiğim yanı ... kolay gelsin kızlar   :)


1 yorum:

  1. Gratis haricinde watsons dan da alabilirsiniz hatta watsons'da 20 tl ye hem sunkiss hem elseve in saç bakım yağını beraber veriyorlar yazmayı unutmuşum kusura bakmayın 😶

    YanıtlaSil