29 Ocak 2017 Pazar

Aknetrent mi Roaccutane mı kullamak daha mantıklı ?

                

                                Aknetrent Roaccutane'a Karşı


Merhaba arkadaşlar;

bu yazım sivilcelerinden muzdarip olanlara,
bir zamanlar 3-4 tanecik sivilcem varken üniversitenin hazırlığını bitirdim yaza girdik sıcaktan mıdır, stresten mi bilmem yüzüm berbat bir şekilde kocaman sivilcelerle kaplandı. Aynalara bakamaz olmuştum, bide tam 18 yaş ergenlik hat safhada,o zamanlar 1 haftada yüzümü istila eden sivilcelerle baş etmek için az uğraş vermedim. Diş macunu kurutuyor diye diş macunu da kullanmıştım hiç işe yaramadı boşuna bekletmişim yüzümde 15 dk her gün,liseden arkadaşım Sade soda ile yıka yüzünü sabah akşam dedi,yaptım o da olmadı hemde bu çabalarım 4 tanecik sivilcem geçsin diyeydi.Hap kullanmaya karar vermeden önce denemediğim ilaç kalmadı ki ...


nadixa ile ilgili görsel sonucu                                            
ilk kullandığım çok etkiliydi 2011 yılında         Nadixa adındaki bu kremle tanıştım yeni       hali gibi beyaz değildi rengi açık pembe idi     dışı, kremin rengi ise tıpkı fondotene benziyordu bitene kadar kullandım ve bütün sivilcelerim liseye geçtiğimde geçmiş oldu yalnız ergenlik yüzünden olsa gerek lise 3 te falan 2-3 tane çıkıyordu arada bir.


isotrexin ile ilgili görsel sonucuSonra yine çıkınca tabi isotrexin diye bir jel yazdı
doktorum ve ben ondan 3 kere kullandım hiç bir işe yaramadı. Kesinlikle herkeste aynı olacak işe yaramayacak demiyorum fakat kullanan arkadaşlarımda pek memnun değillerdi bir arkadaşımın arada çıkan bir iki sivilcesine iyi geldiğini de biliyorum, umarım sizin işinize yarar.

İlgili resimAşağıda yine bahsi geçecek olan Benzamycin'i yazdı o da işe yaramadı zaten bir tür karışım olarak hazırlanan bu jelin sürekli buzdolabında durması gerekiyordu tuttum. Her gece kullandım, yüzümü kaskatı yaptığını,sabah
uyanınca yüzümden defalarca yıkamama rağmen zorla çıktığını, gerçekten 2 kutuluk kullanımda 
nefret ettirdiğini söylemeden geçemicem.


Veee sonunda hapa başladım...


En Sonunda Hapa Başlamak için Doktorumu ikna ettim"İstiyorum artık yeter geçsin sivilcelerim yüzüm berbat,piskolojim bozuldu diyerek sonunda zafere bir adım yaklaşmıştım.Doktorumu ikna etmeyi defalarca söyledikten sonra başarmıştım. Aslına bakarsanız ilk Roaccutane yazdı.
Aknetrent benim Roaccutane'dan sonraki hapım, başta doktorum bana Roaccutane yazmıştı fakat aynı zamanda arkadaşım 3 aydır aknetrent kullanıyordu ve sivilceleri geçmişti. Bana çok iyi bir hap olduğunu söylemesi üzerine bende Aknetrent'e geçtim. Arkadaşım dudaklarında çatlama,kanama, göz pınarlarında kuruma ve ellerinde kuruma gibi ciddi yan etkilere sebep olduğunu söylemişti ama Roaccutane da da böyle yan etkiler mevcut.Ben yalnızca dudaklarımın çok fazla kurumasından ve çatlayıp kanamasından yana dertliydim. Doktorumun yazdığı Bepanten kremi (aşırı yağlı nemlendirici) kullanmama rağmen ve günde en az 2 lt su tüketmeme rağmen çatlıyordu. Ancak bu hapa başlamayı ben istemiştim ve yarım bırakırsam doktorum sivilcelerin tekrar etme riskinin yüksek olduğunu,taedaviyi tamamlamam gerektiğini söyledi. Bende her ay 50 tl ödemekten bıktığım için Aknetrente geçmek istediğimi dedim,doktorum kabul etti,zaten aynı özellikleri olduğunu ama roaccutane'ın daha iddialı,kendine %100 geçiririm diyerek çok güvenen bir marka olduğunu söyledi. Ben 2 ay Roaccutane kullandıktan sonra Aknetrent kullandım 4 ay ve Allaha şükür tüm sivilcelerim geçti ne iz kaldı ne leke :) Hap bitiminden sonra 1 ay geçti kontrole gittim ve Benzamycin yazdı kullandım bitene kadar ve izlerde geçti.İkisinden birini kullanmaya başlamaya karar verdiyseniz her ay yada 2 ayda bir kan alınıyor 1-2 tüp, çünkü çok etkili bir ilaç olduğu için böbreklerinize gözünüze sağlığınıza zarar verebilir-kaş yaparken göz çıkarmayalım hesabı- reşit iseniz kendi imzanız değilseniz velinizin imzası her ay alınıyor hamile kalmayacağınıza dair çünkü bebek sakat doğar başka ihtimal yok.Kesinlikle hamilelerin kullanmasının yasak olduğu bir ilaç. 

roaccutane ile ilgili görsel sonucuaknetrent ile ilgili görsel sonucu
                                                   
                                                   SİVİLCEYİ İÇTEN YOK
                                                        EDEBİLİRSİNİZ 
                                                  Krem,jel hiçbir işe yaramıyor...                



Aknetrentle aynı özelliklere sahip olan Roaccutane yalnız adı markalaşmış olduğu için 50 tl,her alışınızda (ayda 1) ödeme yapmak zorunda kalıyorsunuz tedavi ortalama 6 ay sürüyor.Doktor kilonuza yaşınıza göre doz yazıyor ben 40mg ile başladım ve 40 ile devam ettim, 19 yaşında 54 kiloydum ve arkadaşlar kesinlikle kilo verdiyor yağları emdiğinden mi bilmem ama ben 3-4 ayda 48 kiloya düşmüştüm ve eylülde başladım yaza kadar hep 48-49 kilo olarak korudum.Kış döneminde kullanabiliyorsunuz hapı sanırım çünkü güneşten ve zararlı ışınlarından dolayı cildinizde özelliklede yüz bölgenizde iz kalma tehlikesi var. İlkbahar ve yaz mevisimlerinde verilmiyor diye biliyorum. Yukarıda yazdığım jel ve kremler kullandıklarımdan aklımda kalanlar umarım az da olsa yardımcı olmuşumdur elleyip koparmayın onları iz kalmasın yüzünüzde, bebek poposu gibi cildiniz olması dileğiyle hoşçakalın :) <3

















7 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Tekrarladımi peki sivilcen

    YanıtlaSil
  3. Süperr bnde 1 aydir kullanıyorum inşallah bnm de yüzüm senin ki gibi olur

    YanıtlaSil
  4. Süperr bnde 1 aydir kullanıyorum inşallah bnm de yüzüm senin ki gibi olur

    YanıtlaSil
  5. Bende kullandım 7 ay 40mg ama hala sivilce çıkıyor hiç bir fark yok ama yaz mevsiminde kullandım belki De ondandır

    YanıtlaSil
  6. 7. Aydayim yüzümdeki izler lekeler sivilceler hala geçmedi çok ümitliydim geçecek diye 6 sene uğraştım sonunda yazdı ama geçmedi sonuç hüsran

    YanıtlaSil
  7. T-Tin, Titanium & Iron T-Bone Men's Wear
    T-Tin is a unique bracelet titanium wok that has been designed for women in the industry titanium nose jewelry for more than 25 ford edge titanium 2021 years. Designed nano titanium ionic straightening iron with a titanium rings very premium feel and

    YanıtlaSil