28 Ocak 2017 Cumartesi

Saç bakımı için neler kullanıyorum ?



                             Saç Bakım Ürünlerim

 Yeniden merhaba arkadaşlar :)

 Tekrardan saçlarla ilgili bir blog yazmak istedim çünkü çevremden neredeyse herkes saçlarımın gürleştiğini, eskisi gibi az görünmediğini söylüyor. Çok canlı, parlak ve özellikle yumuşacık olduğunu belirtiyorlar.Ben saçlarıma son 3 yıldır çok özen gösteriyorum. Peki nasıl ? Neler kullanıyorum? Aslında çok da pahalı olmayan bilinen markaların ürünleri ki ben bunları Gratis ve Watsons'dan alıyorum.
  

Bakım ürünleri neler ? Nasıl başladım ...



pantene pro vitamin oil ile ilgili görsel sonucu- Pantene pro-vitamin oil

Keratin onarıcı ve E vitaminli olması saçlarımız için en önemlisi benim için ve bu saç bakım yağını her gün mutlaka saç uçlarıma sürüyorum kırık oluşumunu önlüyor, duştan sonra kullanıyorum üstelikte avucuma sadece 2 kere sıkmam yeterli.Ben soldakini kullanıyorum kokusuna bayılıyorum meyvemsi muz kokusu var gibi. Ancak soldakinde argan yağı olduğu için saç uzatmak isteyenler (mesela ben ) kullanmamız faydalı olacaktır.  <3


İlgili resim


       -Elseve besleyici mucizevi bakım yağı

Aslında bu ürünü kendim almadım fiyatı 10 tl civarı pantene pro vitaminli yağ ile aynı fiyatta ve sunkiss yanında hediye ürün olduğu için kullanıyorum, genellikle duştan 30 dk önce saçlarımın açılması yumuşaması için sürüyorum. Böylelikle şampuanlamadan sonra daha kolay tarama sağladığını düşünüyorum, avcuma 2 sıkım yetiyor. Kokusunu pek beğenmedim ama beğenen arkadaşlarım var belki hoşunuza gider.

                                                                     -Dax Super Gro

dax super gro ile ilgili görsel sonucu

Resmen bağımlılık yapan saç bakım maskesi, en önemli özelliği ise saç uzatması ki şahit oldum gerçekten 1.5 aylık kullanımda bile gözle görülür fark yarattı. Annem bile farketmişti uzamayı, kullanan 4 arkadaşımda oldukça memnunlar Gratiste 34,90 tl ye satılıyor fakat indirimdeyken 20 tl ye alabiliyorsunuz. Saç uzatmak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum, haftada minumum 2 defa uygulayıp en az 3-4 saat saçınızda bekletirseniz olumlu sonuç alırsınız. Kokusu harika ve içinde birçok yağ bulunduruyor.

      
-Elma sirkesi 
elma sirkesi bim ile ilgili görsel sonucu 
Evet arkadaşlar durulama suyuna koyacağınız bir küçük 
çay bardağının 2/3 ü kadar sirke saçınızı uzatan belkide en etkili madde. Bana bunu denememi arkadaşım çok söyledi fakat ben kokar diye kullanmamıştım,keşke bu kadar geç kalmasaydım. Kışın 3 günde bir yani her duş alışımda maşrafaya 2 su bardağı kadar su doldurup elma sirkesi ekledim sonuç harika <3 Fiyatı da oldukça uygun 1.5 tl ye 750ml alıyorsunuz Bimden aylarca yetiyor.


                                                            
                                                  -Hindistan Cevizi yağı
hindistan cevizi yağı shiffa home ile ilgili görsel sonucu

Yalnızca kaş,kirpik için değil, saç için oldukça faydalı bu yağı bana bir arkadaşım önermişti ve saçı beslediğine eminim doğal olmasına dikkat edin kremimsi yapıda olmasın. Gratiste 25 tl fiyatı ve kıvamı soğukta sert eline alınca vücut ısısıyla hızla eriyor. Uzatma konusunda çok faydalı ve kokusu muhteşem.


hindistan cevizi yağı shiffa home ile ilgili görsel sonucu



 

 - Advance Techniques serisinin argan yağı

Ben bu saç serumunu kullandığımda çok şaşırdım çünkü Avon'dan almış olduğum bu ürünün kırıklarımı yok edeceğini düşünmezdim fakat saçıma uygularken kırıklarım elimde kaldı, evet inanması güç fakat kırıkları saçınızdan uzaklaştırıyor minik kopmalar oluyor uçlarda 30ml için 15 tl gibi bir fiyata satılıyor, o nedenle almıyorum artık ama kokusu çok hoştu 1 sıkım yetiyordu benim saçıma.


                                                        

                                             -Elidor sağlıklı uzayan saçlar serisi

elidor sağlıklı uzayan saçlar serisi ile ilgili görsel sonucu                                                                                                                Ben bu serinin şampuanını,saç kremini ve bakım spreyini de             kullandım fakat saç kreminin saçı yumuşatması ve bakım                 spreyinin saçı yumuşacık yapması, taramayı kolaylaştırması,hoş       kokusu dışında şampuanını beğendiğimi söyleyemem. Fiyatlarına gelirsek 10 tl civarı ortalama 3 ünü 30 tl ye alabilirsiniz . Şampuanını yinede önermiyorum.

İlgili resim

              

                    -Restorex sarmaşık özlü şampuan

Kesinlikle saç uzattığına yazın şahit olduğum 2 aylık kullanımda saçlarımı 
5-6 cm uzatan şampuan ki benim saçlarım çok zor uzar.Sarmaşık özü etkili
olması saç uzatmada en önemli etken fiyatı ise oldukça uygun 8 tl :)
Şu zamana kadar tek memnun olduğum şampuan ve pantene gibi şampuanları çok beğenen olmasına rağmen kullandım anneme verdim benim saçıma uygun değil.


                                                 

                                              -Klorane Lavanta özlü Bitkisel Şampuan 

                                             
klorane şampuan ile ilgili görsel sonucuEczaneden 400 ml ini 48 tl ye aldığım bu şampuanın özünde lavanta var kokusu çok hoş fakat saçı köpürtmesi zor iki kere ceviz büyüklüğünde uygulamak gerekiyor. Fiyatı oldukça pahalı olan bu ürünün faydası saç dökülmesinin önüne geçmesi ki gerçekten çok     dökülen saçım taramada sadece 1 tel döküldü,duşta elimde tomarla saç kalırken artık sadece 3-5 tel dökülürse dökülüyor hatta bazen hiç dökülmüyor, saçım çok yağlı yapıda olduğu için sanırım bazen bu denli dökülme çok oluyor. Saç uzamasına etkili mi bilmiyorum ama dökülmeye oldukça faydalı.
klorane manolya özlü maske ile ilgili görsel sonucu



          

        -Klorane manolya özlü maske

Bu maskenin kıvamı çok akışkan fiyatı 35 tl. Ben manolya özlü bu maskeyi kloranenin 50. yıl çekilişinde kazandım şanslıyım çünkü ücretsiz kargoyla geldi sağ olsunlar :)) saçı yumuşacık yapıyor ama elinizde sürdükten sonra tuhaf bir his bırakıyor. Duş alıp durulama yaptıktan sonra sürüp 5 dk bekletiyorsunuz ama etkili sonuç için 20 dk bekletin saç dökülmesi için harika hiç dökülme olmazsa şaşırmayın. 


klorane mango oil ile ilgili görsel sonucu

            - Klorane mango özlü bakım kremi

               
Bu kremin kokusu harika ayrıca kıvamı çok yoğun olduğu için çok az miktarda uygulamak kafi fiyatı 38 tl fakat saçın onarım ve bakımı için oldukça etkili olan bu saç kreminin saçınızı şampuanladıktan ve duruladıktan sonra saçınızda 5 dk durması yeterli. Gerçekten bayılacağınız bu kremi de eczanelerden temin edebilirsiniz saçınız yumuşacık olur ve misler gibi kokar.  




    Biliyorum gerçekten çok fazla ürün kullanıyorum ama faydasını gördüklerimi yazdım umarım yardımcı olabilmişimdir sağlıklı, güzel saçlara kavuşmanız dileğiyle :) <3            










1 yorum:

  1. Bende elidorun şampuanını kullanıyodum saçlarım normalde ayda 1 cm uzardı Elidor şampuanla ayda 2 - 3 cm uzamaya başladı şimdide 1 haftadır restorex kullanïyorum bakalım etkili olcakmı

    YanıtlaSil